دسته‌بندی نشده

بهترین برند کیف خارجی

بهترین برند کیف خارجی

 

بهترین برند کیف خارجی در دنیای مد و فشن در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه شده است تا استایل شما را تکمیل کند. برندهای مختلفی در سرتاسر جهان به تولید کیف‌های لوکس اقدام کرده‌اند که هر یک ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی دارند و توسط اینفلوئنسرها و افراد مشهور جهان استفاده می‌شوند. بدون شک برای بسیاری از بانوان ایرانی نیز در کنار کیفیت، زیبایی و جادار بودن کیفی که استفاده می‌کنند، این برند و مارک است که حرف اول را می‌زند. خرید کیف زنانه خارجی اصل می‌تواند با چالش‌های بسیاری همراه باشد چرا که بسیاری از تولید کنندگان به طراحی، کیفیت و تنوع محصولات خود توجه ویژه‌ای دارند. گوچی، فندی، زارا، هرمس، نایک و … از نمونه برندهای مطرح تولید کننده کیف در دنیا هستند که با توجه به نیازها و سلایق افراد محصولاتی را روانه بازار کرده‌اند. ما در این مقاله به معرفی بهترین برندهای کیف زنانه خارجی پرداخته‌ایم تا شما را در جهت انتخاب مطمئن و آسان یاری رسانیم.

کیف لویی ویتون

کیف لویی ویتون بدون شک یکی از جذاب‌ترین و بهترین برند کیف خارجی است  که در سال 1854 در پاریس تاسیس شد. محصولات این برند با ده‌ها آستر مختلف و متریالی چون بوم، چرم یا جیر تولید می‌شوند و کیفیتی فوق العاده بالا و دوختی بسیار تمیز دارند. دلیل اصلی گرانی محصولات LV هزینه بالای تولید آن‌هاست. مجموعه کیف‌های آن با چرم صد در صد طبیعی و در کارگاه‌های واقع در اروپای غربی ساخته می‌شوند. این اکسسوری لویی ویتون با مونوگرام جذاب خود در سرتاسر جهان به قدری مشهور است که کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که آن‌ها را ندیده باشد.

کیف لویی ویتون

این برند به حدی شهرت جهانی دارد که به پرچمدار برندهای کیف زنانه خارجی در جهان تبدیل شده است. بنابراین قیمت بالای محصولات این برند دور از انتظار نخواهد بود. اما این مژده را به شما می‌دهیم که نمونه‌های های‌کپی آن در طرح‌های زیبا و اصیل در وب سایت فروشگاه‌ اینترنتی لاویژ گردآوری شده‌اند تا دوستداران این برند جذاب با قیمت‌های پایین اقدام به خرید کنند.

کیف هرمس

کیف هرمس یکی از زیباترین برندهای کیف زنانه خارجی است که در دهه 1920 وارد دنیای مد و فشن شد. محصولات این برند با نماد لوکس و استثنایی بودن شناخته می‌شوند و در انواع مدل‌های Constance، Jige، Picotin، Garden, Gardénia، Hirondelle روانه بازار شده‌اند. محصولات نمونه اصل این برند زیپ‌هایی با روکش نقره و پالادیوم و آستر‌های ابریشمی دارند که همواره آن‌ها را به محصولی گران قیمت تبدیل کرده است. ازکیف های شناخته شده آن می‌توان به کیف‌های بیرکین، کلیک‌کلک، کیف‌های کلاچ و کیف‌های دستی اشاره کرد.

کیف زنانه هرمس

استفاده از مواد اولیه باکیفیتی چون چرم‌های گوسفندی، چرم گاو، چرم تمساح و چرم طبیعی، طراحی دقیق و دست دوز بودن، سبب شده است که کیف‌های این برند که نتیجه چندین ساعت کار افراد ماهر و صنعت گران با تجربه است، با قیمت بالایی در بازار جهانی عرضه شوند. اما امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دلیل محبوبیت کیف‌های این برند نمونه‌های های کپی آن را با قیمت‌های بسیار پایین‌تر برای علاقه‌مندان تولید کرده است. ما در فروشگاه اینترنتی لاویژ نیز تمامی مدل‌های زیبا و مطرح آن را در انواع کیف دستی زنانه هرمس، مجلسی و رودوشی در وب سایت خود جمع آوری کرده‌ایم تا بتوانید آن‌ها را با قیمت‌ مناسب و استثنایی خریداری کنید.

کیف بالنسیاگا

بالنسیاگا را شاید بتوان به عنوان بهترین برند کیف خارجی در دنیا نام برد. این برند با تولید انواع کیف‌های دستی، رودوشی و زنجیری بزرگ و کوچک در طرح‌های فوق العاده شیک و جذاب ساعت شنی، ساده، کیف پول و کیف توری و در رنگ‌های جذاب و متنوع، جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف کنندگان برای خود باز کرده است. این کیف‌ها در طرح‌های زیبا و شیک و با مواد اولیه مرغوب همچون چرم گاو 100% طبیعی، بوم، پنبه و کتان و در طرح‌های نقش برجسته کروکودیل، آیینه‌ای و ابریشمی وجود دارند.

کیف بالنسیاگا

عمده علت گرانی کیف‌های برند بالنسیاگا را می‌توان به تولید آن‌ها با سنگ‌های قیمتی، گلدوزی‌های بی‌نظیر، حاشیه‌های منگوله‌دار روی زیپ‌ها، تم‌های رنگی متنوع و سگک‌های طرح  B نسبت داد. بنابراین به دلیل اینکه خرید نمونه‌های اصل آن با قیمت‌های نجومی برای عموم افراد دشوار است، نمونه‌های های کپی آن در کشور با قیمت‌های مناسب تولید و عرضه می‌شوند. ما در فروشگاه اینترنتی لاویژ زیباترین و شیک‌ترین طرح‌های کیف بالنسیاگا را با قیمت‌های استثنایی برای هر توان و سلیقه‌ای گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید با تنها چند کلیک ساده، بهترین نمونه آن را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید